0

نگین تجارت

این شرکت فعالیت خود را از سال 1371 با مدیریت آقای غلامعلی مقدم شروع کرد . ابتدا صرفا در ارائه خدمات امور گمرکی و ترخیص کالا فعالیت داشت ، سپس با گسترش دامنه فعالیت در زمینه های تجارت مرزی با کشور ترکیه ، واردات کالا از کشورهای آسیای میانه و اروپا به اقتضای فعالیت بعنوان یک شرکت چند منظوره به منظور خدمات رسانی به مشتریان فعالیت گسترده خود را آغاز کرد.

از آنجاییکه توسعه تجارت و موفقیت در آن در قدم اول صرفه جویی در زمان و تقلیل قیمت تمام شده و کیفیت خدمات ارائه شده منشور یک شرکت تجاری می باشد این شرکت با جامه عمل پوشاندن به این امر و چهار اصل مهم تهیه وتوزیع کالاهای وارداتی که عبارت ازخرید، حمل ، ترخیص و توزیع می باشد ؛ در قیمت تمام شده کالا که بعنوان منشور اصلی مطرح است از طریق خود شرکت امکان پذیر گردید.لذا با همکاری شرکت حمل و نقل بین المللی با داشتن 70 تریلی با مدارک ترانزیت از کشورهای همسایه و اروپا و آسیای میانه در حمل کالاهای خود شرکت و کالاهای واسطه ای همکاری جدی مینماید .

از طرفی با داشتن اکیپ ترخیص کاری مجرب بصورت کادر دائمی شرکت فعال درگمرکات تهران وشعبات ترخیص کاری درگمرکات مرزی و گمرکات سراسر ایران به امر ترخیص کالا اهتمام خاصی گمارده و سرویس قابل قبولی به مشتری ارائه می نماید.

شرکت نگین تجارت در سال 1399 اقدام به تولید پارکت و هایگلاس با برند آلمانی مونتکس کرده است.

تلفکس: 1-88055970  

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله، پلاک 214، واحد 28

ایمیل: info@negintrading.com

www.moontex.ir   |   www.negintrading.ir

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *